CENTRUL INFO "HOUSEFIT"

ALEGE SECTIUNEA CARE TE INTERESEAZA!

PLATA SI LIVRAREA

Selectarea produselor dorite

In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul Adauga in cos. Veti fi apoi directionat automat catre pagina de vizualizare a Cosului de cumparaturi, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonul Continua cumparaturile.

Informatii pentru expediere

Pentru a finaliza comanda, apasati pe butonul Trimite comanda. In cazul in care sunteti client nou, va trebui sa va creati mai intai un cont de utilizator, completand formularul de inregistrare prezent in pagina. Acest proces nu va va rapi mai mult de 1-2 minute, dupa care veti putea finaliza comanda. In cazul in care informatiile pentru plata sunt diferite de informatiile pentru expediere, selectati optiunea Completeaza o noua adresa pentru plata si introduceti informatiile dorite.

Finalizarea comenzii

Pentru a plasa comanda, selectati metoda de plata pe care o preferati si folositi campul Comentarii comanda, care va permite sa trimiteti eventuale informatii suplimentare. Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile practicate, apasati butonul Trimite comanda pentru a trece la pasul urmator.

In functie de caracteristicile comenzii Dvs. si de optiunile disponibile, este posibil sa vi se solicite apoi alegerea unei anumite metode de livrare, careia ii pot fi asociate anumite costuri de transport. Veti putea vizualiza valoarea costurilor de livrare inainte de finalizarea comenzii.

Coșul tău este gol.

Înapoi la magazin

Pentru a putea adauga un produs in COS, foloseste navigarea pe categorii sau boxul de cautare din partea de sus pentru a il localiza si odata gasit apasa pe butonul “Adauga in cos”.

 

Incepe cautarea de pe prima pagina a magazinului HouseFit

HouseFit (www.housefit.com.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de plata:

  • Plata in sistem ramburs
    Plata ramburs se efectueaza integral la livrarea comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.
  • Transfer bancar (ordin de plata)
    Dupa trimiterea comenzii, veti primi toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Livrarea comenzii se face doar dupa confirmarea platii. Pentru accelerarea procesului, va rugam sa ne contactati si sa ne trimiteti o copie dupa ordinul de plata.
  • Plata la sediu
    Plata se efectueaza integral la sediul magazinului.
  • Plata online – LibraPay
    Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Plata prin card este o metoda sigura deoarece datele cardului tau nu vor fi stocate de catre procesator, ele fiind securizate si incriptate. Pentru efectuarea platii vei introduce numarul cardului tau, data expirarii si codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso, ce contine si semnatura ta).

Pentru a putea efectua o plata prin LibraPay, valuta contului de pe care are loc plata trebuie sa fie obligatoriu RON. Serviciul LibraPay nu accepta alte monede in afara de RON.

  • Plata prin Credit Online de la Libra Bank.

PLATA IN RATE

Plata in rate a produselor HOUSEFIT se face prin Creditul Online de la Libra Bank. 

Pentru a achzitiona un produs in rate, initiati procesul de comanda, iar la finalizarea comenzii selectati din lista de Metode de plata, varianta de plata prin “Credit Online de la Libra Bank”. 

Aceasta selectie va redirectioneaza pe site-ul librabank.ro unde veti initia procesul de contractare a unui credit online. 

Esti eligibil pentru Credit Online daca:

  • Ai un venit salarial mediu net de minimum 1.500 lei;
  • Ai un contract de munca in vigoare pe durata creditului;
  • Nu inregistrezi restante active la alte institutii financiare sau la Libra Internet Bank.
  • Ai cetatenia romana si rezidenta in Romania;
  • Ai varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani (neimpliniti la scadenta finala a creditului);
  • Ai o vechime minima la actualul angajator intre 6 si 18 luni si o vechime minima totala intre 6 si 18 luni

Avantajele tale

Alege un Credit Online si vei avea mai multe beneficii:

  • Zero comision de analiza;
  • Este foarte usor de obtinut: dupa deschiderea contului, efectuezi solicitarea online din aplicatia de internet banking sau mobile banking, fara hartii si fara drumuri la banca;

HouseFit (www.housefit.com.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

  • Urgent Curier, Livrare in 1-2 zile, Grila de calcul in functie de greutate
    0 kg. – 1 kg.: 18 RON
    – Pentru fiecare KG suplimentar se percepe 1 RON / kg
  • Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 600 RON

ASISTENTA CLIENTI

Sugestiile tale joaca un rol important in eforturile noastre de dezvoltare, de aceea te incurajam sa ne trimiti comentarii si sugestii pertinente.

De asemenea, ne poti contacta folosind formularele de Reparatie, Reclamatii si Returnare Produs.

  

Date contact

SC Housefit SRL

Iasi, Bld. Independentei nr. 27, bl. C1-5, Tr. II, parter-mezanin

Telefon: 0232242121

Email: office@housefit.com.ro

Numar Registrul Comertului: J22/1435/2014

CUI (cod fiscal): RO33581058

[]
1 Step 1
Numele completyour full name
Numarul de telefonyour full name
Numarul facturiibill
Link-ul produsului cumparatlink
Descriere defect produsmore details
0 /
Previous
Next
[]
1 Step 1
Numele completyour full name
Numarul de telefonyour full name
Numarul facturii (unde este cazulbill
Link-ul produsuluilink
Descriere mesajmore details
0 /
Previous
Next
Ce trebuie sa stii pentru ca procesul de retur sa decurga usor:
    1. Ca să returnezi produsele vândute de HouseFit completează formularul de mai jos.
    2. Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur de aici.
    3. Daca vrei sa returnezi mai multe bucati din acelasi produs este suficient sa completezi un singur formular de retur. Daca vrei sa returnezi mai multe produse, diferite, completeaza cate un formular pentru fiecare dintre acestea.

 

[]
1 Step 1
Numele completyour full name
Numarul de telefonyour full name
Numarul facturiibill
Numarul comenziibill
Link-ul produsuluilink
Descriere mesajmore details
0 /
Previous
Next

Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, HouseFit (www.housefit.com.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi..

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularele de contact de mai sus.